RABAT TIL MEDLEMMER AF FREDERIKSHAVN GOLFKLUB

Som medlem af Frederikshavn golfklub får du 10% rabat færgebilletten hos Stena Line og samtidig får klubben 5% kommission!

Se alle tilbuddene her:

SPAR 10% PÅ FÆRGEN OG FÅ 5% TIL KLUBBEN!

Afslapning, hygge og tid til hinanden. Ferien starter allerede, når I kører om bord. På færgen kan I slappe af, nyde et lækkert måltid mad og den friske havluft på dækket.

Rejs med Stena Line til Sverige eller Norge og spar 10% på færgeoverfarten og få samtidig 5% i kommision til golfklubben*!
Rabatten gælder Economy-, Flexi- og Premium-billetter på linjerne Frederikshavn-Göteborg, Frederikshavn-Oslo og Grenaa-Varberg.

Economy:
Køber du vores billigste billettype, gælder særlige regler for ændring, og der er ikke nogen tilbagebetaling ved afbestilling.

Flexi:
Når fleksibilitet er vigtig. Med denne billettype får du stor fleksibilitet, hvis du ønsker at ændre eller få din billet refunderet.

Premium:
Premium-billetten kan afbestilles mod et mindre administrationsgebyr helt frem til 2 timer før afgang.

* Rabatten gælder ikke i juli måned.
Rabatten kan ikke kombineres med andre rabataftaler.