Kære medlem

Frederikshavn Golfklub glæder sig over dit medlemskab og vi håber naturligvis du ønsker at fortsætte som medlem i vores klub.

Det er vigtigt for os, at alle medlemskaber stemmer overens med Golfbox i forhold til udsendelse af kontingentopkrævningerne for 2021.

Vi beder derfor om, at du skriver til klubben (hvis du ikke allerede har gjort dette og modtaget en bekræftelse?), hvis du ønsker at ændre på dit medlemskab/medlems-status for sæsonen 2021 senest den 31.12.2020.

I samme forbindelse opfordrer vi dig til at tilmelde kontingentopkrævningen 2021 til PBS.

Frederikshavn Golfklub

Bogholderiet-Sekretariatet

Vi kan med glæde informere at ”Ecco Turen” i 2021 og ”Challenge Turen” i 2022 skal afvikles i Frederikshavn Golfklub. Det betyder unikke oplevelser for dig som medlem og sponsor.

Kontingent 2021

Junior uden banetilladelse               kr. 500,-

Juniorer op t.o.m. 9 år                      kr. 500,-

Juniorer 10-18 år                               kr. 1475,-

Ungseniorer 19-26 år                        kr. 2750,-

Senior A (senior +27 år)                   kr. 6150,- Fuldtidsmedlem

Senior B (senior+27 år)                    kr. 5150,- Hverdagsmedlem – på alle hverdage – ikke weekend-/Helligdage

Senior C                                               kr. 2900,- 10 runders medlemskab på FGK`s bane – Medlemskabet lukker efter 10 runder og kan genforhandles.

Longdistance                                     kr. 3200,- LD kræver fuldgyldigt medlemskab i anden hjemmeklub

Passiv                                                  kr. 650,- træningsfaciliteter inkl. Par 3 banen må benyttes (Driving range/bolde afregnes med Proshoppen)

Start-på-golf:                                     kr. 2495,- (GÆLDER KUN FOR NYE – ikke golfere”) indeholder 10 lektioner, Banetilladelse og DGU kort

Etableret Start-på-golf intro:         kr. 3695,- Skal have været medlem af anden klub m/reg. medlems nr. og HCP indenfor 5 år (gælder kun 1.sæson. Indeholder 5 genopfriskende lektioner med træner)

• Der udstedes ét DGU-kort pr. medlem U/B herefter kr. 120,- for genbestilling for nyt kort.
  • Medlemmer kan ikke deltage i FGK Klubmesterskab uden fuldgyldigt medlemskab af FGK. FGK skal være valgt som hjemmeklub for den enkelte spiller.
  • Det er mulighed for at leje et bag-skab for opbevaring af udstyr. Pris kr. 500,- i årlig leje. Engangsbeløb i dep. kr. 250,- returneres ved opsigelse af skab.