Scorekort

• Spillere kan indtaste deres egne hulscore på scorekortet (det er ikke nødvendigt at en markør at gør det).
  • Det er ikke nødvendigt at en markør fysisk godkender spillerens hulscore, men en form for verbal godkendelse bør finde sted.
  • Det er ikke nødvendigt fysisk at returnere et scorekort, forudsat at scoringerne indberettes på en anden måde, f.eks. ved elektronisk indberetning via PC eller App. Er dette ikke muligt, afleveres scorekortet i handicappostkassen.

Flaget

• Flaget skal forblive i hullet og må ikke berøres.

Hullet og bold i Hul
Der ændres ikke på definitionen af et Hul.

• Bolden anses for at være i Hul, hvis bolden ligger stille i hullet, og nogen del af bolden er under greenens overflade.

Bunkers

• Selvom bunkers under disse forhold ikke kan udglattes som normalt, ændres der ikke ved Golfreglerne – bolden skal spilles som den ligger. Spillerne sørger for at udglatte sandet med deres fødder eller køller.

Baneudvalget