Bidrag til Klubben – Momsrefusion – Hjertestartere ved klubhus samt på banen

Giv en gave til klubben og hjælp os med at opnå berettigelse til Skattestyrelsens Momsrefusionspulje i 2024.

Vi har tidligere bedt om jeres hjælp, og nu beder vi igen… Vi håber inderligt, at I også vil være med i 2024.

Når vi opnår mindst 100 gavemodtagere årligt, bliver Frederikshavn Golfklub godkendt som en almennyttig forening af Skattestyrelsen. Dette giver os mulighed for at få del i en offentlig pulje, hvor en procentdel af momsen refunderes og fordeles ligeligt blandt dem, der har ansøgt.

Du behøver ikke at være aktivt medlem af golfklubben for at blive registreret som en gavemodtager.

Bemærk venligst, at “Frederikshavn Golfklubs Venner” ikke har noget med denne ordning at gøre.

Sådan gør du:

Donér 200 kr. til klubben. Beløbet vil automatisk blive indberettet som fradrag på din årsopgørelse.

Vi har brug for 100 gavemodtagere for at opnå godkendelse igen i 2024.

Gaven kan gives via:

MobilePay til 27643 (HUSK at oplyse CPR-nr.)

Bankoverførsel til konto 8090 2020629 (HUSK at oplyse navn og CPR-nr.)

Henvendelse i sekretariatet (personligt/telefonisk/mail)

Det er vigtigt, at vi får dit CPR-nummer i forbindelse med indberetningen til Skattestyrelsen. Vi behandler naturligvis dine oplysninger helt fortroligt og i overensstemmelse med persondataforordningen.

Vi vil løbende opdatere jer med antallet af gavemodtagere.

Hvad går pengene til?

Årets gaver vil gå til indkøb af 2 hjertestartere med varmeskab til opsætning udvendig ved klubhuset samt på banen længst væk fra klubhuset. På den måde vil klubben gøre golfklubben til et tryggere sted at spille golf.