Det mangeårige samarbejde mellem Nordjyske Bank og Frederikshavn Golfklub fortsætter med en ny hovedsponsoraftale gældende for 2021 og 2022

Nordjyske Bank og Frederikshavn Golfklub fortsætter det gode samarbejde og har indgået en ny sponsoraftale. Det oplyses i en pressemeddelelse.

– Alle ved efterhånden at Nordjyske Bank har været med som sponsor siden golfklubben startede i 1992, og vi er meget glade for, at vi nu har papir på hinanden i 2 år mere, udtaler Kim Stubbergaard Reese, formand for golfklubben, og fortsætter:

– Når vi denne gang laver aftalen over 2 år, betyder det, at vi har et godt økonomisk grundlag til at pleje og udvikle vores flotte bane endnu mere. Det nyder vores medlemmer godt af, og det kommer os til gode i de turneringer, der kommer her til klubben som f.eks. ECCO Tour-turneringen i august i år.

For at markere forlængelsen af aftalen, er der sat nye sponsorskilte op på klubhuset.

Afdelingsdirektør fra Nordjyske Bank Frederikshavn, Torben Schioldan er også godt tilfreds med forlængelsen:

– Golfklubben er et godt sted at komme, og den besøges af mange frederikshavnere, så det er helt i tråd med vores ønske om at støtte op om det lokale klub- og foreningsliv og at være der, hvor vores kunder er. Vi kan se, der sker en løbende udvikling i klubben, og det vil vi gerne være med til at støtte op om. Derfor var det helt oplagt for os med en ny 2-årig aftale.

Artiklen er hentet hos LigeNuHer Frederikshavn/Det Nordjyske Mediehus – læs den HER