For kort tid siden inviterede vi alle sponsorer til en dyst mellem, hvem der kunne blive byens bedste virksomhed – til golf.
Invitationen galt først-til-mølle-princippet, da der i år er plads til 16 hold, og allerede under 24 timer efter var der fuldt booket.

Turneringsformatet er fuldkommen kopieret fra vores succesfulde parmatchklub og der er dermed løbende eliminering inden finalisterne mødes i efteråret.
Spilleplanen er til skue i klubhuset og vil blive opdateret løbende. Vinderen findes og offentliggøres til sponsorturneringen søndag den 26. september 2021.

I 2022 udvider vi turneringen så der er plads til alle de sponsorer der ønsker at deltage.

Vi ønsker alle deltagere en rigtig god turnering og glæder os til at følge den og kåre byens bedste virksomhed (til golf) anno 2021.