Start med at spille golf i 2024?

Startpakke 1:

Du får:
Holdtræning tilpasset dig og dit talent,
Deltagelse i vores begynder dage tirsdage og søndage.
Online regelprøve samt regelundervisning.
Kontingent for hele 2024.

Når træningen er gennemført og du har bestået regelprøverne samt fået banetilladelse af begynderudvalget må du spille på 18-hulsbanen ifølge med erfaren spiller.
Bliv en del af et fantastisk klubliv med sociale arrangementer sammen med ligestillede.

Kr. 2.795,-

Begyndertræning opstart april

Du tager golfspillet op for at være aktiv og social, du er ikke udpræget sporty længere og vægter det sociale ligeså højt, 6 ugers træningsforløb med ugentlig træning formiddag eller aften.

Lynholdet opstart april

Til dig som er god til boldspil og ikke kan vente med at komme til at spille rigtigt golf. Træningsforløb 1 weekend i april med 2 opfølgninger i løbet af foråret

Al træning er sammen med klubbens professionelle trænere, der spilles med begynderudvalget.

Startpakke 2:

Dette er et tilbud til den “etablerede golfspiller”, der har et registreret HCP indenfor de seneste 10 år, og som ikke har været aktivt medlem i en klub
under Dansk Golf Union fra 2017 til 2020. Bemærk at du som etableret start-på-golf-medlem får kategori som flex-medlem i DGU-regi.

Du får
Kontingent for hele 2024
Banetilladelse samt deltagelse i klubber i klubben.
5 lektioner ved klubbens pro så du kommer ordentligt i gang.
Er du interesseret kontakt sekretariatet på tlf. 98435588

Kr. 3.895,-

I Frederikshavn Golf Klub sætter vi en ære i, at nye golfere skal føle sig velkomne og få en god start i golfens verden.
Vi ved godt, at de mange regler og mærkelige udtryk kan være overvældende for nye spillere, men vi vil gøre alt for at tage godt imod dig.

Golf er en sport, der kan spilles af alle – i alle aldre. Alle kan spille mod hinanden grundet et fantastisk regelsæt, der gør, at en begynder kan spille lige op mod selv en særdeles øvet spiller. Du kan spille for motionens skyld, for konkurrencens skyld eller for at have en fritidsbeskæftigelse, hvor du er ude i naturen, og er sammen med andre mennesker.

I Frederikshavn Golf Klub er der cirka 1.000 medlemmer, der aldersmæssigt spænder fra 5 år til +80. Vi prioriterer klubbens sociale liv højt, og gør alt vi kan for, at nye medlemmer bydes varmt velkommen og integreres så godt som muligt.

Vores proshop låner dig udstyr til de første træninger, indtil du ved, om golf er et spil for dig. Hvis du fx har lånt et sæt af en ven kan du få rådgivning om køller og jern passer til din højde, fysik etc. af vores pro’er. Vores pro’er, Phillip Søby Larsen og Claes Mortensen er parat til at give rådgivning om alt golfudstyr, og samtidig klar til at give dig en fordelagtig handel.

Indmeldelsesblanket – Udfyld her:

Vil du vide mere? Kontakt begynderudvalget:

Mads Skjoldager
Mads SkjoldagerMedlem