Race to Thailand – presented by GolfersGlobe spilles i Frederikshavn torsdag den 22. august 2019.

Desværre er der ikke kommet det antal tilmeldinger vi havde håbet på, hvorfor vi gør et sidste forsøg.
Så går I og overvejer at tilmelde jer denne turnering med rigtigt flotte præmier, og mulighed for at vinde en tur til Thailand.

Sidste frist for tilmelding er fredag den 9. august.

Turneringen spilles som en 2-mands holdturnering – der spilles Bestball/Stableford, hvor parrets bedste stableford score pr. hul noteres.
Man spiller desuden med ¾ handicap. Alle amatørspillere og alle med gyldigt EGA handicap kan deltage i turneringen.

Prisen for at deltage i turneringen er kr. 275 pr. person – prisen for gæstespillere er kr. 525.

Der er allerede åbnet for tilmelding – tilmelding foregår hos GolfersGlobe og du kan benytte dette link for tilmelding og for yderligere information:

Den nye landsdækkende golfturnering, spilles i 10 danske golfklubber i 2019, hvor Frederikshavn er udvalgt.  Blandt værtsklubberne finder man Simon’s Golf Club, Skjoldenæsholm Golf, Ledreborg Palace Golf, Sct. Knuds, Stensballegaard Golf, Blåvandshuk Golf samt Lübker OG Frederikshavn Golfklub.

Hvis man har lyst til at forsøge sig med mere end en turnering, er der mulighed for også at tilmelde sig turneringen i de andre værtsklubber.

Vi håber at mange har lyst til at deltage og repræsentere vores hjemmebane 🙂