RETNINGSLINJER FOR SPIL PÅ BANEN:

• Alle tider bookes i Golfbox.
  • Ankomst til golfbanen sker tidligst ti minutter før reserveret starttid eller umiddelbart før opvarmning på træningsfaciliteterne i forbindelse med spil. Spillerne kører hjem umiddelbart efter afsluttet spil.

• Flaget forbliver i hullet, men må ikke berøres.
  • Banemateriel, blandt andet fjernes river.

Andre praktiske anbefalinger

• Klubhus og indendørs faciliteter er lukket. Højest én person i bag rum ad gangen.
  • Alle træningsfaciliteter er lukket
  • Alle toiletfaciliteter er lukket, og vaskepladser må ikke benyttes.
  • Benyttelse af borde og bænke omkring klubhusområdet må ikke benyttes.
  • Brug venligst Golfbox mobile app til bekræftelse af tid.

Anbefalinger til den enkelte golfspiller

• Er du syg eller har symptomer, så bliv hjemme.
  • Hold den anbefalede afstand til klubbens ansatte/frivillige og efterlev deres anvisninger.
  • Ankomst til golfbanen sker tidligst 10 minutter før starttid og spillerne kører hjem umiddelbart efter at runden er færdigspillet.
  • Hold minimum to meters afstand til andre golfspillere.
  • Sørg for, at der ikke opstår kø på golfbanen. Der bør ikke lukkes igennem. Falder en bold bagud, bør spillerne samle bolden op og følge op, så de er i tempo med de andre bolde.
  • Undgå fysisk kontakt med andre golfspillere og deres bolde/golfudstyr/scorekort. Lad være med at give hånd eller kramme før og efter runden.
  • Følg sundhedsmyndighedernes generelle anbefalinger ift. at minimere smittespredning