RØD/BLÅ match – DAMERNE MOD HERRERNE

FGK’s Venner inviterer alle klubbens herrer til at forsøge at vinde pokalen, og alle klubbens damer til at forsøge at genvinde pokalen 😊

Denne match er IKKE kun for medlemmer af FGK’s Venner, men for ALLE medlemmer i Frederikshavn Golfklub.

Der er løbende start fra kl. 10.00 og vi spiller almindelig stableford. Der er valgfrit teested, som skal angives ved tilmelding.

Efter matchen afslutter vi dagen med spisning og musik. Spisning starter kl. 18, og foregår i Brasseriet. Præmieoverrækkelse foregår under aftenens fest. Er man ikke til stede under præmieoverrækkelsen, får man ingen præmie – vi vil nemlig gerne have I deltager om aftenen 😊

Til aftenens fest er din partner meget velkommen, selvom han/hun ikke har deltaget i matchen.

Det bliver en dag, hvor der vil blive mulighed for at håne/drille hinanden, for vi vil alle kæmpe om at få pokalen til det “rigtige” hold. Vi opfordrer alle kvinder til at tage noget rødt på, og mændene til at tage noget blåt på.

Pris: 100 kr. i matchfee, og 200 kr. for maden. Mad og drikkevarer afregnes separat til Brasseriet.

Præmier til de 3 bedste herrer, og de 3 bedste damer. Nærmest flaget på alle par 3 hullerne i én række. Nærmest snoren på hul 18, både herrer og damer.

Vi håber på mange deltagere til en sjov og festlig dag, og aften.

Vi glæder os til at se jer.

Tilmeld dig her

Frederikshavn Golfklubs Venner