Kære medlemmer

Normalt ville vi på nuværende tidspunkt allerede have sendt en reminder ud omkring den kommende weekends turnering: Standerstrygningen.
I har dog taget så overvældende godt imod den så allerede 95 har meldt sig til og dermed er vi tæt på rekordmange tilmeldte til markeringen af sæsonafslutningen i turneringsform. Derfor bliver reminderen blot slået op her på hjemmesiden.

Sidste mulighed for tilmelding er i morgen torsdag den 28. oktober kl. 11.59. Herefter vil det ikke være muligt at tilmelde sig

Vi spiller greensome.
I greensome spiller man 2 pers. pr. hold. Man kan tilmelde sig alene eller med en makker. Melder man sig på individuelt vil systemet tildele en tilfældig makker inden startlisten offentliggøres, og man er velkommen til at komme med ønsker.
Greensome er en variant af foursome, hvor begge partnere slår ud fra teestedet. Herefter vælges et af de 2 slag. Den partner, hvis teeslag ikke blev valgt slår derefter næste slag. Hvert efterfølgende slag slås i skiftende rækkefølge indtil bolden er i hullet.
Der bliver naturligvis taget højde for et fælles handicap.

TRADITIONEN TRO ER KLUBBEN VÆRT VED SUPPE I BISTROEN EFTER RUNDEN.

Matchfee: 100;-
Greenfeegæster er velkomne mod betaling af greenfee samt matchfee

Se mere i Golfbox, hvor I også tilmelder Jer.

På turneringsudvalgets vegne,
Mange hilsner fra Inge, sekretariatet