Kære medlemmer

Takket være Jeres bidrag har vi rundet de 133 gavegivere og i alt donation på kr. 25.200. Dermed er vi berettiget til momskompensationsordningen atter i 2021, og kan se frem til en øget refusion: I 2019 en indtægt på kr. 82.640,-. Vi afventer endnu opgørelsen for i år svarende til 2020, og dermed er 2021 også nu sikret takket være JER.
Har du ikke endnu doneret, men vil du gerne være med tager vi fortsat imod med kyshånd. Vi samler sammen til en arbejdsbil til vores fantastiske frivillige, så der er et køretøj tilgængeligt for de der gerne vil yde en frivillig hånd og arbejdsindsats til gavn for vores allesammens golfklub og bane.
Bidrag på minimum kr. 200,- er fradragsberettigede og kan indbetales således:

• Mobile Pay til 27643 (HUSK at oplyse CPR-nr.)
  • Bankoverførsel til konto 8090 1142168 (HUSK at oplyse navn og CPR-nr)
  • Henvendelse i sekretariatet (personligt/pr. tlf/mail)

Det er VIGTIGT vi får CPR-nr. i forhold til jeres fradragsret og indberetningen til Skattestyrelsen. Vi behandler naturligvis dine oplysninger helt fortroligt og i henhold til Persondataforordningen.

Derudover har vi som tidligere meddelt igen i 2021 med enorm stor taknemmelighed modtaget den særlige donation på 200.000 kr., som vi for 3. år har modtaget fra Bent Sørensen & Ellen Spanner selskab. Denne donation øremærkes et særligt projekt på banen som udvælges i samarbejde med Baneudvalget.

Læs den fulde information omkring ordningen i den tidligere opslåede nyhed HER

TUSIND TAK