Der er idag vagtskifte i Frederikshavn Golfklubs sekretariat. Anne-Mette Mørk har i knap 13 år som klubsekretær ønsket at søge nye græsgange. Vi vil gerne benytte lejligheden til at takke Anne-Mette mange gange, for det engagement og den arbejdsindsats hun, ligesom resten af Mørk-familien, har lagt i klubben igennem årene. Anne-Mette har uden tvivl været en arbejdsom, loyal og vellidt medarbejder, som vi kommer til at savne, men vi anerkender fuldt ud hendes ønske om at søge nye udfordringer, og er sikker på at det nok skal lykkes.

Det har været Anne-Mettes eget ønske, at der ikke skulle arrangeres noget i forbindelse med hendes sidste arbejdsdag, og det respekterer vi naturligvis, men det skal ikke afholdes fra at ønske Anne-Mette al mulig held og lykke i fremtiden, og ser frem til at se hende mere på golfbanen.

Inge Møller Thomsen vil herefter tage over på de alle de administrative opgaver, og vi håber naturligvis I vil tage godt imod hende.