Veteranhold rykker op i 3. division

Vores veteranhold sikrede sig oprykning til 3. division Vest efter oprykningsspil mellem puljevinderne af kvalifikationsrækken under DGU.

De tre puljevindere Frederikshavn, Silkeborg og Lillebælt spillede søndag den 15. sept. på Kaj Lykke Golfklub om 2 oprykningspladser til 3. division. Matchen blev afviklet som slagspil uden handicap med 1 damesingle, 4 herresingler og 1 mixed foursome. De 5 bedste scores var tællende. Frederikshavn blev nr. 2 og sikrede sig dermed oprykning med et slag bedre end Lillebælt.

Oprykningsholdet bestod af Hanne Bjørnlund som spillede damesingle, Hans Nielsen, Lars Espersen, Per Buhelt og Flemming Ravn spillede herresingler, Jette Nymark og Bent Thomsen spillede foursome.

Desuden har Aase Bach, Ole Bach, Per Mølgaard, Edel Gustafson og Kristian Gustafson spillet på holdet i kvalifikationsrækken, hvor vi var i pulje med Hals, Himmerland og Mollerup.

Efter 5 sejre og 1 uafgjort vandt Frederikshavn suverænt rækken med 11 point foran Mollerup med 5 point.