Med den aktivitet, vi observerer på vores bane, når den er åben, er det ikke længere forsvarligt at bruge greenområder og teesteder vi har  derfor besluttet at lukke ned for sommergreens og åbne vinterbanen.

Vi prioriterer at have så lang en sæson som muligt, men vores første prioritet er vores eneste salgsbare produkt golfbanen. Der har i efteråret været gunstige forhold for svampeangreb og vi tager ingen chancer.

Banen står flot pt. og det skal den også gøre 1. april.

Det betyder, at al spil denne vinter vil foregå på vinterbanen.

Det er den samme bane som sidste år, og der er scorekort tilgængelige i klubhuset.

Banen har 15 huller, og både damer og herrer skal bruge konverteringstabellen 50.

Der er oplæg på hele banen indenfor scorekortet, undtagen i straffeområderne. Bunkers er ikke i spil, og du kan droppe frit efter nærmeste lempelse, dog ikke tættere på flaget.

Vi opfordrer alle til at bruge tee på fairway for at skåne disse så meget som muligt.

Det er strengt forbudt at betræde greens, forgreens og teesteder; i skal heller ikke gå ind for at  kigge på dem, alle kan have svamp under skoene, så lad vær med at gå på ovenstående områder.

God fornøjelse!