Kære allesammen,

Så har sæsonen nået sin officielle afslutning.
Det har været et anderledes år i år set i forhold til COVID-19 som jo stadig er over os, men generelt set synes vi, at banen har stået rigtigt fint i år, dog har vi her på det seneste haft svampeangreb på nogle greens.
Chefgreenkeeperen forsikrer os dog, at de har styr på situationen, selvom det nogle steder kan se lidt voldsomt ud. Økonomiske ser det fint ud, vi følger budgettet, og det har gjort, at vi sætter nogle ekstra opgaver i gang hen over vinteren.
Når vi har Standerhejsning den 28. marts 2021, er planen, at vi kan byde velkommen i nyrenoverede omklædningsrum, som i en del år har trængt til en opgradering.
I forhold til vores momsprojekt 2020 er der rigtigt mange, der igen har doneret kr. 200 til klubben. Vi mangler dog stadig 10-15 medlemmer for at nå de magiske 101 medlemmer, så det kunne være fantastisk, hvis vi snart kunne få sat flueben ved det. Det der skal gøres, er at man sender kr. 200 på MobilPay 27643 og mærke det med MOMS samt dit medlemsnummer. (Husk det er fradragsberettiget.)
Godt nok har vi standerstrygning i dag, men sommergreens forbliver åbne, så længe vejret tillader det. Dog vil vi gerne bede alle om at respektere de retningslinjer som chefgreenkeeperen udstikker, og blandt andet overholde de afmærkninger der er sat op.
Tusind tak for i år.

Med venlig hilsen Bestyrelsen

Vinderne fra matchen er:

Nærmest flag:
Nærmest flag – HUL 2  Peter Jensen  2,88

Nærmest flag – HUL 9 Henrik Thomsen 0,47

Nærmeste flag – HUL 13 Dorthe Ravn 1,08

Nærmeste flag – HUL 16 Hans Graugaard 0,52

HUL 18 ” Hvid snor firkant”

Blandt de, hvis bold landede indenfor firkanten: Dorthe Ravn, Lene Gade, Inger Winther, Michael Petersen, Tom Winther, så er der trukket lod og vinderne er:

116-14031 Dorthe Ravn

116-1642 Inger Winther

A-Rækken:

1. præmie i A-rækken   Morten Nygaard                         38 p.
  2. præmie i A-rækken   Ole Bach                                        35 p. (bedst på de sidste 9 huller)
  3. præmie i A-rækken   Tobias Tronderup Nielsen        35 p.

B-Rækken:

1. præmie i B-rækken   Hans Graugaard                          37 p.
  2. præmie i B-rækken   Lene Gade                                    34 p.
  3. præmie i B-rækken   Frank Dalsager                            33 p.

C-Rækken:

1. præmie i C-rækken   Gustav Riber                                36 p.
  2. præmie i C-rækken  Ulla Nilsson                                  34 p.
  3. præmie i C-rækken   Gunnar Mortensen                     33 p.

Alle vinderne får direkte besked, præmier skal venligst afhentes i sekretariatet.