Har du lyst til at være frivillig hjælper når Challenge Touren gæster Frederikshavn Golfklub i uge 32?

Kære allesammen

Vi har brug for JER (DIG)
I 2021 blev vi udnævnt som “bedste debut nogensinde” på Ecco-Touren. Dét kan vi takke JER for – et fantastisk team af frivillige, som gjorde alverden til forskel både på banen og med hospitality og værtsskab.

Til august 2022 kommer Challenge Touren til Frederikshavn. Det er første gang nogensinde at en turnering af denne størrelse spilles i Vendsyssel. Turneringen TV-transmitteres i resume udgave til potentielt 400 millioner tv-seere på verdensplan.

Som frivillig hjælper vil du opleve:

• Golf på verdensklasse niveau helt tæt på
  • En fantastisk oplevelse og sammenhold
  • En fælles indsats og samarbejde på kryds og tværs
  • En unik mulighed for, at opleve en af de allerstørste sportslige begivenheder meget tæt på

Som frivillig hjælper har du mulighed for at få:

• Frivillig hjælper beklædning (betingelser for hvor mange vagter man skal have, vil blive meldt ud hurtigst muligt.)
  • Bespisning og drikkevarer
  • Gave fra DP Tour/Made in Himmerland

Ønsker du at blive frivillig hjælper ved Challenge Touren, så udfyld nedenstående box (Sæt gerne flere kryds).

Det er ikke et krav at du er medlem af Frederikshavn Golfklub.

Opgaverne fordeler sig med alt fra praktiske gøremål omkring banepleje: F.eks. rivning af bunkers (sen aften), blæse greens (tidlig morgen) eller fylde jord i turfhuller (sen eftermiddag). Herudover skal der anvendes forecaddies som boldspottere til hul 1, 3, 6, 7 og 15. Startere mv.
Der skal bruges flest frivillige torsdag til søndag og vi deler vagterne op i ca. 2½-3 timer pr. sted.