Velkommen til Sct. Hans turneringen v/ Frederikshavn Golfklubs venner.
Turneringen afholdes mandag den 20. juni med gunstart kl. 18:00 og spilles på 9 huller.

Efter turneringen vil der være et let traktement (inkluderet i matchfee), forhåbentligt Sct. Hans bål og båltale – og ikke mindst socialt samvær.

Der spilles 7/8 handicap, da det er 1 række

Tilmelding via Golfbox:

Matchfee:
Prisen for deltagelse er kr. 200,- for medlemmer af FGKV og kr. 300,- for ikke medlemmer, men medlemmer af FGK.
Bemærk, at når du tilmelder dig vil matchfee automatisk stå til kr. 300,-. Dette korrigeres for når der skal betales matchfee, for de der er medlemmer af FGKV.

Er du ikke allerede medlem af Frederikshavn Golfklubs venner kan du læse mere herom lige HER

Vi glæder os til at se Jer

/Frederikshavn Golfklubs Venner

Sommerturnering 23/7-22
Sæt også gerne kryds allerede nu for Sommerturneringen ER åben for tilmelding i Golfbox (også arrangeret af venneforeningen) – én 18 hullers åben turnering med gunstart den 23.7.22
Pris for deltagelse bliver kr. 250,- for medlemmer af FGKV og kr. 350,- for ikke medlemmer af FGKV. Deltagere der ikke er medlem af FGK betaler også greenfee.
Også til denne turnering vil der være attraktive præmier.