Bagmærket er det eneste synlige bevis på, at du er medlem i Frederikshavn Golf Klub, og har betalt kontingent. Derfor er det vigtigt, at bagmærket bæres synligt på bag eller tilbehør, som tegn på tilladelse til spil på banen, hvis du skulle møde banekontrollen.

Har man ikke allerede hentet sit bagmærke, ligger det klar til afhentning i sekretariatet.

Banekontroludvalget vil dog i den kommende periode frem til 1/6 gerne bistå med udlevering af bagmærker, i forbindelse med banekontrollen, men det mest optimale er, at man selv får det afhentet i sekretariatet.

Bemærk venligst at Banekontrollen fra 1/6 har  tilladelse til at afvise spillere fra spil på banen, såfremt der ikke kan fremvises gyldigt bagmærke.

Vi håber på jeres forståelse